Participanții creează super-eroi pentru a-și exprima sentimentele și experiențele prin utilizarea metodelor de storytelling și a tehnologiilor Maker.
Echipa excepțională de ingineri spațiali a fost formată pentru a ajunge pe Marte și a terraforma planeta.
În timp ce construiesc orașul viitorului, participanții își unesc forțele pentru a găsi răspunsuri la provocările viitorului pe care le vor experimenta în curând.
O navă de cercetare pornește într-o expediție în întreaga lume pentru a înțelege încălzirea globală și modul în care afectează clima.
Storytelling-ul este în centrul curriculelor Maker's Red Box. Copiii se implică într-o poveste interesantă, cu răsturnări de situație și întoarceri. Ei devin povestitori înșiși care pot influența modul în care lucrurile se vor dovedi.
Pentru a găsi modalități de a rezolva problemele științifice atent construite, ei trebuie să cerceteze subiecte de literatură, artă și istorie. Fiecare copil are rolul său în rezolvarea acestor provocări. Ei își pot asuma roluri diferite, dar la fel de importante și pot contribui la succesul misiunii.
Cu această abordare, copiii sunt motivați în mod constant, se susțin reciproc în sarcini individuale și învață unul de la celălalt.
În acest fel, profesorii se pot concentra pe cea mai importantă parte a muncii lor: Predarea. Ei nu trebuie să facă sarcini motivante care acoperă diferite subiecte din nou și din nou. Ei pot găsi toate acestea în cutia roșie a producătorului.
Este o nouă metodă de predare care permite copiilor să învețe prin abordarea problemelor din lumea reală, crearea și prezentarea propriilor creații, adesea în colaborare cu alții. Tehnicile de predare bazate pe poveste și gamificarea îi ajută să se scufunde în munca lor, în timp ce dobândesc abilități soft și tehnice indispensabile. Totul se întâmplă într-un mediu sigur și primitor de atelier numit makerspace, unde profesorii și studenții pot crea valoare împreună într-un spațiu comun.
În prezent, există mai mult de 5000 de ateliere de creatie din întreaga lume care se adresează factorilor de decizie de diferite abilități și vârste din medii diverse. Unele dintre acestea sunt încorporate în școli, biblioteci sau muzee. Ceea ce împărtășesc cu toții este un sentiment de comunitate, deschidere și incluziune, în timp ce se străduiesc să facă tehnologiile moderne accesibile pentru toată lumea și să permită oamenilor să-și asume un rol activ și să-și construiască propriile obiecte.