Noi credem că pedagogia Maker are puterea de a transforma educația și de a reduce decalajul dintre educație și piața forței de muncă. Am început în 2015 ca un mic grup de profesioniști cu convingerea comună că spațiile de lucru sunt cheia pentru viitorul educației. Acestea sunt locuri în care copiii dobândesc abilități relevante și își găsesc punctele forte. De atunci am crescut la o echipă de 16 ingineri, profesori, educatori de producători, experți în gamificare și inovatori; toate dedicate misiunii de a aduce educație maker la cât mai mulți copii posibil.
Am testat metodologia noastră în evoluție cu peste 10 000 de copii, 300 de profesori și am asistat la crearea a 20 de spații de lucru școlare. Am primit multe feedback-uri pozitive și am învățat multe în acest proces. A devenit clar că, deși tehnologia educației este în plină expansiune, având aceste instrumente moderne este doar jumătate din bătălie; îndrumarea și inspirația ar trebui să fie furnizate profesorilor, astfel încât elevii să le poată utiliza pe deplin.
Datorăm mult mișcării Maker care a început ca locuri de comunitate împrăștiate în care indivizi asemănători s-au reunit pentru a împărtăși și a construi propriile mașini digitale. De atunci a evoluat în mult mai mult, după cum a declarat Dale Dougherty, nașul mișcării Maker:
Instituțiile ar trebui să se uite la mișcarea Maker pentru sfaturi despre cum să creeze un ecosistem de talente, conexiuni și învățare care va duce la o economie și societate cu adevărat inovatoare.